Nya utmaningar

fr glyptoteketDet har varit lite tyst här senaste veckan eftersom jag har haft mycket att tänka på som jag inte kände för att blogga om. Det har varit turbulent och blåst känslostormar, jag har pendlat mellan hopp och förtvivlan. Lärdomarna har varit många och viktiga och nu börjar känslorna övergå i planer och handling.

Jag har byggt klart min dagmatte- och hundträningssida och börjat författa innehåll till en hemsida för min friskvårds- och coachingverksamhet. Jag har dammat av en gammal dröm. Tiden är inne att förverkliga den och nu letar jag vägar för att kunna göra det. Saker rör på sig, men vart det hela är på väg är ovisst.

Kommentera

