Underbara Sandra ;)

Ibland funkar hjärnan inte riktigt som man skulle kunna önska och man tolkar världen fel, överreagerar eller bara gör helt otroligt korkade saker i största allmänhet; har lite otur när man tänker, som käre lillebror brukar säga. När man själv förvandlas till ett lufthuvud är det bra att ha vänner som faktiskt har något innanför pannbenet som kan påminna en om proportionerna igen.

Igår när jag var i full färd med att stöka till mitt liv (ytterligare) dök Underbara Sandra upp och påminde mig om att det kanske är lite överilat att sluta en utbildning man varit på i en vecka bara för att nätbokaffären inte har kurslitteraturen som används i första momentet. Det kanske är lite onödigt att ge upp precis direkt? Man kanske ska maila läraren och be om råd först? Och kanske, kanske skulle man kunna gå till biblioteket och låna?

Tack Underbara Sandra för hjälpen när mitt förnuft tog semester!
Den här är till dig:

En kommentar Lägg till

  1. Schuldig skriver:

    Will work for Snapes! 🙂

    Nej, skämt åsido, jag vet ju precis hur du har det – vi är ganska lika på många sätt, så det är inte så svårt för mig att sättta mig in i hur det känns. Det är skönt att kunna hjälpa. 🙂

    *stor kram*

Kommentera

